Friday 18 March 2011

St. Patricks negler + ny neglelakk

I går var det St. patricks day så jeg laget et designet som passet for dagen.
Grønt med gull glitter og grønne kløvere på peke og ringefinger
Detalj av design





















Grønn: Depend #191 Gull: Depend #045 Hvit: Stargazer White
Det blir parade på lørdag fra jernbanetorget kl 1! Det blir nok gøy

Denne uka har jeg også kjøpt den nye wonderwoman lakken fra MAC. Jeg har aldri prøvd noen av MAC lakkene så dette blir spennende. Jeg vil anbefale alle som er interesert i wonder woman kolleksjonen å kjøpe den med en gang. For de spesille kolleksjonene til MAC blir fort utsolgt! Det kommer swatch i løpet av helga







Skal du feire St. Patricks day?
Skal du kjøpe noe fra Wonder Woman kolleksjonen?

1 comment:

  1. Wow, veldig fint design!:D Jeg feiret ikke St.Patricks day, hadde planer om å lakke neglene grønne. Men orket ikke å gjøre det. Har ennå ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe Wonder woman lakkene. Har heller aldri prøvd Mac så gleder meg til å høre hva du sier om den :)

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.