Tuesday 29 March 2011

Pakke i posten

For noen dager siden fikk jeg en pakke i posten, to pakker faktisk. I den ene lå pyntesteinhjulet jeg fikk av Vakkerlakk 12 forskjellige farger av små pyntesteiner. Kjempe fine farger og jeg liker størrelsen veldig godt. Joda, de blir litt vanskelig å håndtere når de er så små, men da er det jo bare å bruke en pinsett!


Lovely!


I den andre var det en mascara gitt. Den vant jeg av Isadora. Jeg bruker vanligvis ikke mascare noe særlig, men dette var ikke hvilken som helst vanlig mascara, den hadde nemmelig batterier i seg.
Vibralash heter produktet og dette skriver de selv:
The vibrating brush works through the lashes, providing a 100% coverage of the lash surface. The result is fully wrapped lashes with exceptionally length, volume and separation.
The brush vibrations recreates the manual “zig-zag” application and with a 360° coating effect. The flexible polymer brush and creamy, fluid mascara formula are specially developed to work in perfect coherence with the oscillations.
Buildable formula – repeat for extra effect. 
The vibrating brush keeps the lashes clump free

Det kommer i tre forskjellige hastigheter av vibrasjon. Egentlig vet jeg ikke helt hva jeg skal si om denne. Selve børsten og konsistensen var god, men det ble mest merkelig å ha en vibrerende børste... Massasje for øyevippene? Det ble jo lagt jevnt over vippene og ga et fint utrykk, men det tror jeg det finnes andre produkter som også gjør. Gøy var det da, men litt stram pris, 179 nok i butikken. Hadde ikke kjøpt den selv

1 comment:

  1. Eit tips til å plukke opp små steinar er å bruke den tynnaste delen av prikkeverktøyet. Den av dei som er heilt heilt tynn. Dypp den i litt blank lakk først og plukk opp steinen. Personleg synst eg det er enklare enn med pinsett :)

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.