Tuesday 22 March 2011

Color Club Wicked Sweet

Jepp, color club gjør det igjen! Neglelakk med duft... Denne kolleskjonen kommer våren 2011 med dufter som minner om frukt og blomster



Selv har jeg aldri prøvd en scent-lakk før, og jeg synes egentlig ikke at neglelakk lukter så ille heller. Men for folk som har problemer med den sterke lukta er nok dette et fint konsept. Men funker det? Forestiller meg en kjipt, litt kvalmende lukt egentlig.. Men hva vet  vell jeg!
Usikker på om disse vil bli tilgjengelige i Norge, men internett er din beste venn i så fall. Jeg kommer nok til å skaffe meg en eller to fra denne samlingen, hvertfall for å prøve det...
Hva tenker du? Spennende med lukt lakker?

1 comment:

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.