Sunday 20 March 2011

MAC Wonder Woman

Igjen må jeg si hvor mye jeg liker MAC sine spesielle tema kolleksjoner. Siden jeg ikke var kjapp nok til å kjøpe noe fra Venemous Villains serien ville jeg være kjapp nok for denne.
Serien består av øyeskygger, pigment pulver, leppestift og lipgloss,  eye liner, mascara i lilla, grønn og blå, pudder og så klart to neglelakker

Rød Obey Me og blå Spirit of Truth.
Jeg kjøpe Obey Me og det er den jeg skal swatche nå.
Utrolig stilig innpakning


Nærbilde
Fargen var veldig stilig. Litt vanskelig å deffinere, men jeg vil kalle den en kryssning mellom blodrød og eplerød. Klassisk og intens. Jeg bruker alltid to lag, men det ville holdt med ett
Børsten var ganske tynn og flat, så veldig fint for deg med tynne negler. Konsistensen var ganske perfekt og lett å jobbe med
Tørketiden var kjapp, kjappere enn forventet. Har bare hatt den på en dag så kan ikke si noe om holdbarheten, men regner med at den er 2 - 3 dager.
Jeg må også si at flasken var kjempe fresh. Om man ikke er interesert i selve fargen så passer den som et samleobjekt. Jeg skal beholde innpakningen dens.
Så alt i alt likte jeg lakken godt. Bra gjort av MAC må jeg si! Karakter 8/10 på min skala
Senere skal jeg sammenligne den med OPI Quarter of a Cent-Cherry

2 comments:

  1. Rødfargen var fin, men man må jo nesten kjøpe den pga. innpakningen, den var smashing!!

    ReplyDelete
  2. Frk. Fargerik: Ja ikke sant!

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.