Tuesday 15 March 2011

OPI - Movies

OPI kommer som kjent ut med en kolleksjon til den nye Pirates of the caribbean filmen i mai. Derfor tenkte jeg å samle sammen de andre film kolleksjonene fra OPI
Shrek forever after


Fre denne kunne jeg tenkt meg What's with the Cattitude eller Who the shrek are you?

Alice in Wonderland av Tim Burton




Fra denne liker jeg Absolutely Alice best

Burlesque




Denne samlingen er fortsatt å finne i noen butikker. Tror Kicks på storosenteret fortsatt har et par. Jeg er ikke så veldig glad i glitter lakker, men herfra liker jeg Rising Star og The Show must go on

Pirates of the caribbean - On stranger tides




Denne kommer i Mai og jeg gleder meg! Skal nok ha Mermaid's Tears i hvertfall, og muligens Planks A lot og Steady as she rose. Silver shatter er jeg litt usikker på, synes egentlig ikke shatter lakkene er no særlig...

Har du noen lakker fra en film kolleksjon?
Gleder du deg til Pirates kolleskjonen?

1 comment:

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.