Sunday 6 March 2011

Å begynne..

Det er alltid vanskelig å skrive sitt første blogginnlegg. Jeg har alltid hatt en forestilling om at bloggere med flere hundre lesere, bare har startet en dag med så mange som leser og kommenterer, men alle har jo startet på null.
Jeg kommer først og fremst til å blogge om neglelakk/negldesign og div. søtsaker som cupcakes. Jeg vil at denne bloggen kan vil skape inspirasjon, glede og humor i hverdagen til personer med samme interesser som meg. Så klart er det flere ting som opptar min tid og jeg engasjerer meg for, men mine erfaringer tilsier at det lønner seg å holde seg til et emne av gangen. Så her har dere nails n' cupcakes.
To dager gamelt design, se slitasjen på midterste finger




Regnbue cupcakes


Alt som er retro, pinup og 50/60-talls faller i smak, nesten alt hvertfall

No comments:

Post a Comment

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.