Tuesday 29 March 2011

Negldesign: Anker!

Dagens design ble ankere. Dette er noe jeg har tent på å lage lenge, men adri gjort. Og jeg innser nå at dette er noe jeg må øve meg på. Ble ikke no særlig fornøyd, men det er bedre enn ingenting!
For å piffe opp ankeret litt brukte jeg en rød pyntestein fra den nye hjulet mitt og la i midten.

Venstre hånd


Høyre hånd


Detalj

Rød: MAC obey me Blå: Essie midnight cami
Noe jeg skl gjøre anderledes neste gang er å bruke en lys basefarge. Det ble vanskelig å måtte legge designet to ganger for at det ikke skulle bli for mørkt. Tror heller hvit eller lyseblå blir finere. Anker symbol er noe jeg synes er kjempefint, på lik linje med kirsebær så kanskje det blir et design med begge deler snart...
Hva synes du?
Liker du ankere?

No comments:

Post a Comment

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.