Monday 28 March 2011

Essie - Midnight Cami

Dagens negl er fra Essie. Det er en fin mørk mørk blå med litt metallic i seg.
Den passer perfekt om man vil ha noe mørkt, men ikke vil bruke svart

Med Blitz

uten blitz
Essie sine lakker har en fin konsistens og tørker fort, det eneste dumme med selve neglelakken er at børsten er litt tynn. Egentlig kjøper jeg aldri neglelakk fra Essie, fordi det selskapet driver med dyretesting. Jeg kjøper aldri noe som helst fra et merke som driver med det, og jeg synes alle som gjør det burde skamme seg!
Denne har jeg fått i gave, og selv om det blir dumt å reklamere for et produk jeg ikke støtter så har Essie sagt at de har tenkt til å slutte med dyretesting.
Jeg kommer senere tilbake med full liste over alle neglelakk produktene som tester på dyr

1 comment:

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.