Monday 7 March 2011

St. Patricks day

Nå nærmer St. Patricks day seg (17. mars) og siden jeg har irskt blod i mine årer så skal denne dagen feires med cupcakes, negldesign og parade.
Tenker å prøve meg på en Baileys basert cupcake med grønn pynt. På neglene er jeg ikke sikker ennå. Vurderer å lage det irske flagget, men har tenkt mye på å lage firkløver tegninger også. Siden grønn er yndlingsfargen min blir jo det en ekstra bonus. Her er noen ispirasjonsbilder for den store dagen:
 
 Kilde: http://cupcakestakethecake.blogspot.com/

På neglene kunne man jo laget et konad trykk, hvis man har en plate med kløvermønster

2 comments:

  1. Det skal jeg være med på.

    ReplyDelete
  2. Hi, I do believe this is a great site. I stumbledupon it
    ;) I am going to revisit yet again since i have saved as a favorite
    it. Money and freedom is the best way to change, may you be
    rich and continue to help other people.

    Also visit my webpage ... cellulite treatment

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.