Saturday 12 March 2011

OPI Guy meets Gal-Veston

Dette er en jellybase lakk fra OPIs Texas kolleksjon som nylig kom ut. OPI har selv kalt lakkene for sorbetlakker, noe som passer veldig godt. De har en helt spesil shimmer, så det er unødvendig å bruke topcoat.
Fargen er veldig vanskelig å kategorisere, men jeg ville sagt at det en kombinasjon av oransje, rød og rosa. Den forandrer seg hele tiden ut i fra hvilket lys du er. Noen ganger er den helt rosa, and ganger mørkerød.
Når jeg tok på det første laget tenkte jeg "Oi, denne kommer jeg til å trenge mange lag av". Men det overraskende nok holdt det med tre veldig tynne lag. Jellylakker har lett for å bli klumpete hvis man tar for tjukke lag.
Tørketid var veldig kjapp, ca 1,5 min.
Her er de andre fargene:

Når jeg første gang så bildener av fargene var jeg med en gang sikker på hvilken jeg helst ville ha. Og jeg valgte helt riktig. Elsker virkelig fargen, hver gang jeg ser på neglene blir jeg glad. En munter farge, med andre ord. Om jeg skal ha noen andre fra denne kolleksjonen må det bli I Vant to Be A-Lone Star eller Austin-tatious Turquoise

1 comment:

  1. Denne fargen er veldig fin :) Har bestilt den så håper den kommer snart!

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.