Friday 25 March 2011

Dagens negl: NFU Oh # 66 Holographic spring green

Først må jeg bare si hvor mye jeg elsker fargene til NFU Oh! Og selv om konsistensen og tørketiden noen ganger kan være ganske vanskelig så har jeg en spesiell kjærlighet for dette merket!

Først for å vise flasken, som i seg selv er helt nydelig korsett formet!(Vet at det finnes utallig antall bilder av dette ut, men jeg ville ha mine egne, hehe)


I skygge, den holografiske effekten blir temmelig svekket
Direkte sollys, regnbue negler!



Kunstlig belysning

Kunstig belysning
Jeg har lest flere steder at folk sier at den holografiske effekten til NFU Oh har blitt mye dårligere enn den var i begynnelsen og at makeup store sine er mye bedre. Jeg har aldri prøvd makeup store sine, men planlegger å kjøpe en fra serien snart, da kommer det nok en sammenligning.
Jeg kan være enig i at effekten muligens er svekket, den er helt perfekt de første timene du har den på, men blir dårligere i løpet av dagen. Holdbarheten er også ganske dårlig. Jeg bruker ikke Aqua base coat, noe jeg såklart burde for lakken er veldig( jeg mener VELDIG) vanskelig å jobbe med uten. På bildet har jeg ca. 4 lag og det skinner fortsatt igjennom. Note to self: Kjøpt aqua base...
Denne fargen heter Spring green og skal ha grønt i seg. Jeg ser det grønn noe ganger, men det er ikke mye. Men det er jo slik at holografiske negler ikke kan sammenlignes med noe! Og jeg synes NFU Oh sine er veldig fine sammenlignet med andre.
Alt i alt, nydelig farge og effekt, men veldig vanskelig å jobbe med, og holdbarheten er dårlig. Kort tørketid derimot.
Har du noen holografiske lakker?
Synes du NFU Oh eller Makeup store sine er best?

No comments:

Post a Comment

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.