Tuesday 22 March 2011

Dagens negldesign: Terningkast!

For noen dager siden kom prikkeverktøyet fra Wenche  på minfargerikeverden. Da ville jeg lage et design som inneholdt mye prikker, og hva passer da ikke bedre enn en terning?




Siste bilde ble ikke helt perfekt gitt, men vanskelig å jobbe med selvutløser når kamera holder på å gå ut av batteri!
Svart er fra Essie og hvit fra Stargazer, jeg har brukt en matte top coat som ga en veldig god effekt!
Jeg har laget det slik at summen av tallene på de samme fingrene blir 7. På tomlene er det 1 og 6, på lange fingrene 5 og 2 osv.
Merker at jeg trenger litt øving med prikkene, men det kommer seg! Er super duper fornøyd med verktøyet og sier at dette er et must hos alle negldesignere!

4 comments:

  1. Altså - dette var helt utrolig knall!! ...og bildene sammen med de terningene, fantastisk! Prikker er genialt ☺

    ReplyDelete
  2. Wow! Det vart knallstilig! Ser ikkje vekk frå at eg stjeler denne ideen ein dag :D

    Sender hjulet med rhinestones så snart som muleg! Dotting tools er perfekt for å plukke opp og feste rhinestones med, så det passa perfekt at du har det også :)

    ReplyDelete
  3. vakkerlakk: Helt i orden å "steje" idè, hehe. Gleder meg til å få pyntesteinene!

    ReplyDelete
  4. utrolig kult! Kjempefine og perfekte prikker!

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.