Monday 5 September 2011

My first Giveaway!

Hurray! The time has finally come and my first giveaway is here!
This giveaway has been sponsored by Isadora, which is a great cosmetic brand and has some amazing lacquers. So the polishes is from a sponser, but the rest is from my own pocket.
There will be three main prizes, but if there is an amazing number of participants I main throw in a fourth prize as well.

The rules:
Open to all European contries
To enter leave a comment with your name or nick
For an additional entry make a blogpost about this giveaway and leave a link for the post in your comment.
The winner will be choosen by random.org and an index sheet
Open until Monday the 26. of September

The prizes:

1st prize: One manicure and pedicure lotion with tropical citrus scent from OPI, one dotting tool, Isadora - Bare Fudge, Pink Lemonade, Pink Bite Graffiti, All City Brown Graffiti and City Khaki.

Second Prize: One Neutrogena Norwegian Hand cream, One dotting tool, Isadora - Pink Lemonade, Pink Bite Graffiti, All City Brown Graffiti and City Khaki.

Third Prize: Isadora -  Pink Lemonade, Pink Bite Graffiti, All City Brown Graffiti and City Khaki.

I hope as many as you as possible will join my giveaway, and may the winners be good people! (I'm all about karma, so I know that how ever wins probably deserves it!)
Good Luck, and remember open intill the 26. of September!

48 comments:

  1. Jeg og! Og her er mitt bidrag til ekstra PR: http://siospolish.blogspot.com/2011/09/giveaway-over-at-nailsncupcakes.html

    ReplyDelete
  2. Utrolige bra premier! :)
    Jeg er selvfølgelig med i trekningen :)

    ReplyDelete
  3. Eg er med, så klart :D Har laget et innlegg på bloggen min også: http://nailsncupcakes.blogspot.com/

    Ha en super dag :D

    ReplyDelete
  4. Er med jeg og selvfølgelig;)

    ReplyDelete
  5. I'm in! coolest gifts ever :D
    www.marenmargot.blogg.no

    ReplyDelete
  6. I'm in :)
    I've even made a blogpost for it. :)
    http://vakrenegler.blogspot.com/2011/09/giveaway-on-nailsncupcakes-woop-woop.html

    ReplyDelete
  7. Jeg er game! Har lagt inn innlegg på bloggen min om denne konkurransen også. Her; http://urgetospeak.blogspot.com/2011/09/competition.html

    Gleder meg til trekning!

    ReplyDelete
  8. krysser fingrene for at jeg vinner noen av disse godsakene! :)

    ReplyDelete
  9. Jeg er med, kjempe fine premier. :)

    ReplyDelete
  10. Count me in!!! ELSKER premiene :-D

    ReplyDelete
  11. Wow for noen flotte premier!
    Veldig fin blogg forreesten. Første gang innom idag :)

    ReplyDelete
  12. Med! :D
    silje_bjorngard@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Jeg er med! Innlegget mitt finner du her: http://jm-youllknow.blogspot.com/2011/09/nails-n-cupcakes-competition.html

    ReplyDelete
  14. Jeg er med :)
    http://miriambambiriam.blogg.no/1315260912_vinn_leglelakk_og_mas.html

    ReplyDelete
  15. Stilige premier ... jeg er med :-)

    ReplyDelete
  16. Herlige premier!: D Jeg er med!

    http://smokeycleopatra.blogspot.com/2011/09/konkurranse.html

    ReplyDelete
  17. Jeg er med i konkuransen! Herlige premier :D

    ReplyDelete
  18. Jeg er med! Supre premier!

    ReplyDelete
  19. Jeg er med :) (Har ikke blogg, så det får bli med det ene "loddet".

    (sandv_@hotmail.com)

    ReplyDelete
  20. Jeg er med i konkurransen :D

    Kom nettopp over bloggen din, via Elizabeth Michelle! Det er jeg glad for, her var det mye stilig. Skal ta neglekurs i oktober, og det gleder jeg meg sykt til :D Litt neglelakker hadde jo da vært kjekt egentlig.

    mvh: Katrine. Mail: katrine_karlsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Jeg slenger meg på, og håper jeg vinner stilige neglelakker til kjæresten min =D

    hilsen daniel (vifdanielvif@gmail.com)

    ReplyDelete
  22. Har ikke blogg, men prøver lykken med en kommentar :)

    Lisbet: liskarl@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Suuupre premier! Jeg vil være med :D Har ikke blogg da...

    (katrinek@live.no)

    ReplyDelete
  24. Jeg er med! Hilsen Sigfred (sigfred@live.no)

    ReplyDelete
  25. im in ! i posted it on my facebook and my blogg http://litlexpirate.blogg.no

    ReplyDelete
  26. Så kult! Jeg er med:)

    Hilsen Kari
    kari.kattepus@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Jeg er med! :D
    Her er en link til bloggen min: http://mariablush.blogg.no/1315393420_vinn_masse_neglelakke.html
    E-post: m.a.r.i.a@hotmail.no

    ReplyDelete
  28. Jeg er med!
    Kjempe søt blogg btw!:-)
    Her er linken til bloggen min:
    http://saraamariie.blogg.no/
    E-post: sara_haugum@hotmail.com

    ReplyDelete
  29. Jeg er også med, hvis det ikke er noen regler for hvem som kan delta :9

    ReplyDelete
  30. I'm in! :) jivanta.pride@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Jeg er med, har alltid på negllakk, og jeg trenger nye, elsker neglelakk =)
    marthasunniva@hotmail.com

    ReplyDelete
  32. Digger neglelakk, alltid kjekkt med nye og IsaDora er gode! Jeg er med ;)
    ij_sweet@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. Glemte å legge med link til bloggen min, beklager...
    http://ingridjoh.wordpress.com/2011/09/08/tidsfordriv-og-free-stuff/

    ReplyDelete
  34. Jeg er med! Kunne virkelig trengt ny neglelakk! Håper jeg har en god sjanse!

    ReplyDelete
  35. Jeg er med. : )

    witte_anastassia@live.no

    ReplyDelete
  36. Så gøy, tusen takk! :D er med! :)

    ReplyDelete
  37. Ojoj ! Urolig brae premier ! : ) <3 Jeg er såå med, haha <3

    ReplyDelete
  38. Jeg har meldt meg på lenger opp også, men har laget ett innlegg på bloggen min også :) www.nelie.blogg.no

    ReplyDelete
  39. jeg er med :D inshallah jeg vinner no for en gangs skyld! iraki_hajar@hotmail.com

    ReplyDelete
  40. Jeg er med :) kamillano@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Oh, jeg vil og bli med! Blir egentlig aldri med på konkurranser fordi jeg aldri vinner, men jeg vant en helt tilfeldig en for et halvt år siden, så jeg prøver meg igjen! Min andre gang! *krysse fingre*

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.