Sunday 17 July 2011

Neglelakkforum

Nailit har laget et neglelakkforum for alle oss neglelakkelskere i Norden, det er jo helt supert! Hun er veldig flink på data og dette har hun gjort selv, bra gjort!
Dette skriver hun:
Hei dere!
Jeg har brukt mye av tiden min de siste to dagene til å laget et forum til alle dere her i Norge, Sverige og Danmark som elsker neglelakk! Håper forumet blir en hit, og at vi blir et stort samfunn.
Kan bli koselig å bli bedre kjent med dere, så jeg håper alle som vil, blir medlem!

Jeg blir også veldig glad hvis dere deler linken til andre, som på feks twitter, facebook og på bloggene deres. Jeg vet allerede at
joyful og neglelakkmani har spredt budskapet, så hjelp til dere også!
Spre budskapet til neglelakk elskere! :)

Klikk
HER for å komme til forumet!

Så kult om folk joiner!

1 comment:

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.