Sunday 3 July 2011

HM - I'm not a Kiwi

Jeg hadde høye forhåpninger til denne fargen, men ble skuffet. Det skal være en syrlig gulfarge som grenser over mot grønn, men den er alt for gul for min del. Hadde den vært grønnere ville denne vært nydelig.
Konsistensen var veldig tjukk og vanskelig, som gjorde at det fort ble klumper og søl.
Den er nok fin om du  liker gul veldig godt

My excpectations for this color were high, but I was dissapointed. It's supposed to be a sour yellow that lies on the limit to green. It is way too yellow for me, had it been greener would it be great. The formula is thick and hard to work with, lots of clumps and clean up work necessary.
It's nice if you like yellow.

Shade

Daylight

1 comment:

  1. Hei. Moro med neglelakk blogg:), men jeg vil gjerne gi deg et lite tips:) Jeg ser godt at du har urene negler, med rester av mørke farger osv i kantene på neglene dine. I tillegg er det veldig lett å søle litt utenfor, når man legger lakk. Det vet jeg godt selv. Vil derfor tipse deg om et produkt, som gir laaaangt mer delikate negler og mer perfekt resultat:) Det heter: nail polish corrector pen, og selges hos Oriflame. Et perfekt produkt. Det er en slag tusj, som bare lekende lett fjerner det som har kommet utenfor, eller fjerner rester langs kanten mellom negl og hud.

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.