Friday 20 May 2011

Tl Design - Maldives + Isadora Salg

På Steen og strøm er det salg på noen TL design lakker nå, halv pris! Så når jeg gikk forbi der plukket jeg med meg to stykker, dette er den første. Maldives.
Maldives er en tynn lyseblå lakk med gullshimmer i. Jeg forventet at den skulle være tynn, men ikke like tynn som den viste seg å være. 4 lag på bildene:
This is a light blue color with gold shimmer. I was prepared for it to be thin, but not this thin! I used 4 coats on these photos:
Direkte sollys
Direct sunlight


Dagslys
Daylight


Blitz, here you can really see the gold
 Selvom jeg brukte 4 lag så holdt det ikke, denne må jeg nok bruke som effektlakk over en annen farge fra nå av. Den er ganske lik depend # 221 så den kan nok brukes over den.
Det andre jeg reagerte på med denne var lukten. De fleste neglelakkmerker i dag har klart å begrense den sterke ethyl acetate lukten, men ikke på denne her nei...
Fargen er nydelig, men hele intrykket ble middelmådig. Karakter: 5/10

Even though I used 4 coats it still wasn't enough, from now on i'm gonna use this as a effect coat over other polishes. Depend #221 is pretty similar so I'll probably use it over that one.
The other thing I reacted about was the smell. Most polishbrands have succeded in hiding the strong ethyl acetate smell, but not this one... The color is really pretty, but my all in all impresion was only moderately. Character 5/10


Også en glad nyhet. De fleste har vel fått med seg Isadora salget på HM i disse dager, men har dere sett Lindex salget? Widebrush til 39 kr! Det er et kjempe kupp! Plukket med meg 3 nye derfra i dag, og det begynte å bli utplukket så det er bare å kjappe seg!

No comments:

Post a Comment

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.