Wednesday 25 May 2011

Isadora - City Khaki

Siden været i Oslo har vært ganske grått, så matched jeg neglene mine med været. Og sannelig var det en ny grå lakk fra Isadoras sommer kolleksjon som jeg ikke hadde prøvd ennå.
Jeg ble utrolig overrasket av denne her, ved første øyekast ser det ut som en kjedelig grå, men den har masse små svarte pigmenter i den som gjør det veldig spennende. Det er den lakken jeg har sett som minner mest om asfalt, veldig unik.

 



Nærbilde


Ser man veldig nøye kan det skimtes litt lilla glitter gjemt inni der. Grå er ikke mitt første valg til farge, men jeg føler at denne kan fort bli brukt mye, siden den er så unik!

La et lag med Matte Magic over, for jeg trodde at dette ville øke asfalt effekten. Men ble litt skuffet. De små svarte prikkene ble nesten borte, og den ble vanlig grå. Liker altså denne best blank. 


Nærbilde av matte
 
Har du prøvd denne?


4 comments:

  1. Jøss, dette var en fin gråfarge :D

    ReplyDelete
  2. Heeey, denne kjøpte jo jeg i dag, skal bli spennende å teste ☺

    ReplyDelete
  3. Frk. Fargerik: Ja, jeg vet jo at du ikke er så glad i grå farger, men denne er litt mer spicy en vanlig

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.