Tuesday 7 June 2011

Nail design: Svarte og grå striper med blomst

Siden jeg hadde time hos tannlegen kl 8 i dag tidlig og fri fra skolen, ville jeg egentlig bare dra rett hjem og legge meg etterpå. I stedet endte jeg opp med å shine huset og lage dette designet.

Ble inspirert av dette designet hos Donotrefreeze!
Brukte en tynn pensel til å lage svarte streker og en rød og en rosa farge i blomsterbladene, med gul og oransje i midten. Brukte: Isadora Pink Lemonade, City Kahki og Mellow Yellow, OPI - Quarter of a cent-cherry og Essie - Licorice.



Veldig fornøyd med fargekombinasjonene og tror dette er noe jeg vil lage mer av!
#Hva synes du?

Jeg har forresten hatt masse problemer med Blogspot i det siste og kommer til å skrive et innlegg med noen spørsmål som jeg håper noen av dere vil klare å svare på! Er det noen proffe der så stay tuned!

No comments:

Post a Comment

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.