Friday 17 June 2011

Cherry!

Dette har jeg tenkt på å lage lenge, og i dag tok jeg meg endelig tid til å gjøre det! Jeg ble veldig fornøyd med designet og ser konstant ned på neglene mine! Har brukt et prikkeverktøy for å lage hele designet

I've wanted to make this design for a long time and today I took the time to make it. I'm verry pleased with the result and can't stop looking at my nails!

I've used: OPI - Quarter of a cent-cherry, Isadora - Pink Lemonade and Ocean drive, Stargazer - white, Depend - 191 for the green and 221 for the blue, a random brown color.
And I put two little red rhinestones on the middlefinger. I used a dotting tool to make the whole cherry
#Hva synes du?
#What do you think?

1 comment:

  1. Fikk en god sommerfølelse av denne neglepynten din :D

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.