Thursday 21 April 2011

H&M - Fashionista

Denne lakken arvet jeg av en venninne som sa hun aldri hadde brukt den, og husket ikke helt når den kom fra. Jeg har heller ikke funnet det nøyaktige årstallet, men regner med at den er minst 2 år gammel. Formen er nemmelig ganske anderledes enn dagens HM lakker.
For det første er konsistensen mye bedre, ikke like tjukk og vanskelig å jobbe med som dagens. Så da ble jeg jo veldig positivt overrasked over selve lakken.

I was really surprised by this lacquer! The consistence was much better than todays H&M lacquers, thinner and better to work with. I bet this polish is about 2 years old, but i can't be sure, any hints?

Direkte sollys
Direct sunlight


Detail

Shade


Men ikke bare det. Fargen er også helt nydelig. En litt metaliskt fiolettblå med et hint av rødt glitter, sweet! Glasen er perfekt, disse bildene er uten top coat!
Alt i alt ble dette en favoritt hos meg, som jeg kommer til å bruke mye! Ser du den i butikken så ikke nøl, for den er verdt å ha i samlingen sin!
The color is so pretty! Violetblueish with a hint of red glitters. The shimmer is really good, and these photos are taken without a topcoat. Totally worth buying if you find it in a shop!
Og siden det er påske så matcher jeg den med noen blåveis!
It's a total match with blue flowers!

Character 7/10

Liker du lilla farger?
Finner du ofte gamle skatter?
Do you like purple lacquers?

No comments:

Post a Comment

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.