Wednesday 16 March 2011

Tips: Søstrene grene

Søstrene grene er en av mine absolutt favoritt butikker! Masse stæsj og mye som er billig. Nå for tiden har de masse cupcake greier. I dag var jeg innom og kjøpte to cupcake magneter. I tillegg har de masse cupcake og kake formete porselens bokser som er nydelige! En perfekt presang!


 Muffinsformer med polkadott mønster er også å få

Magneter
I tillegg fant jeg en liten mappe hvor det sto"Nail Rescue" på. Den inneholdt negl saks, metal fil, neglebånd trimmer og noen andre neglredskaper. Selv har jeg alle disse verktøyene, men det er mange som ikke har det, pluss at det er en kjempe fin gave! De kommer i enten en lilla eller sølvfarget mappe og prisen er ca. 60 om jeg husker riktig!
Så ta deg turen innom søstrene grene nesten gang du er i byen!

No comments:

Post a Comment

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.