Friday 8 April 2011

Viva La Diva # 114




Dette er en søt lilla,rosa farge som passer fint til det meste.

Med blitz


Uten blitz
Viva la diva sine lakker kan være ganske forskjellige. Jeg synes de er best på å få lakker med dus farge, som denne. Altså klare farger som det er blandet hvit i. Konsistensen er litt tynn, så man er nødt til å bruke to lag. Tørketiden er på omtrent 2 min, så det er jo et pluss. Alt i alt liker jeg fargen veldig godt, pleier ofte å matche den med en grå manikyrtip. Men ingen spesiell favoritt nei...
Karakter 5/10

Også tenkte jeg å prøve meg på et prikke/blomst design jeg har sett en tutorial av... Meen resultatet blei nok ikke helt vellykka. Brukte prikkeverktøyet med Godess on stage fra HM. Men HM lakkene har så liten åpning at prikkeverktøyet ikke får plass nedi.. og det er jo et lite problem.
¨

Men jeg skal nok prøve igjen, og legge ut litt flere bilder. Ble så misfornøyd at det blir bare ett, haha. Men ja, prøver igjen en annen gang
Liker du viva la diva?
Har du prøvd/mislyktest i å lage blomster design? 

No comments:

Post a Comment

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.