Friday 1 April 2011

Svampetrykk med fiolett og lyseblå

Jeg ble så inspirert av Minfargerikeverden sine kjempe fin svampetrykk at jeg fant ut at dette ville jeg prøve! Jeg tok en vanlig kjøkkensvamp og klippet den i to. Jeg fuktet den med litt vann og tok på et ganske tjukt lag med neglelakk som dekket et område som var omtrent like stort som neglen min. Dette ble resultatet:

Fiolett: Isadora - Sweet violet Blå: H&M - Peppermint fusion
Begge fargene har et fint glitter i seg, så de passet veldig fint sammen synes jeg! Resultatet ble greit, men dette er også noe jeg må øve meg mer på. Men veldig lett for å få en spennende effekt! Noe å anbefale til alle som liker å eksperimentere litt

2 comments:

  1. Fargene passet utrolig bra sammen :) Har lenge hatt lyst til å prøve ut dette med svamp, men har ikke kommet så langt enda :) Synes dette ble flott!

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.