Thursday 21 April 2011

Pakke i posten

Da jeg kom hjem fra påskeferie (ja, jeg er hjemme allerede på torsdag) så lå det en pakke å ventet på meg.
Det var greiene jeg vant fra makeupognegler!


Og en koselig liten lapp!
Eller rettere sagt 6 depend lakker, 3 stk. fra den nye vårkolleksjonen, 2 prikkeverktøy, 12 forskjellige mellomstore pyntesteiner og 2 ark med neglklistremerker. Litt av en pakke eller hva?
Gleder meg til å få prøvd alle tingene. Den jeg gleder meg mest til er # 047, som jeg så klart klarte å plassere rett bak prikkeverktøyet på bildet!
Synes konkurranser og giveaways er så spennende. Gleder meg til jeg får så mange lesere at jeg gidder å ha konkurranser!

I won some stuff in a giveaway last week and today it arrived! I'm looking forward to trying out all the new stuff, especially depend #047, wich i ofcourse managed to place right behind the dottingtool in the picture...

1 comment:

  1. Oooh, heldig :)
    Jeg ble skikkelig skuffet da jeg kom frem på torsdag og dere allerede hadde reist igjen.
    Men tenk, vi klarte å kose oss UTEN dere også, vi!

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.