Wednesday 18 May 2011

NFU Oh # 51

Dette er helt klart en av de mest spesielle neglelakken jeg eier, og det er en ordentlig skatt. #51 er en lilla base med flakies i. Den skinner i rødt, grønt, blått, gult ja absolutt alle farger!
Men uansett hvor fin den er så er det en del negativt å si om konsistensen. For det første er den utrolig tynn. det drypper store dråper fra kosten, og et lagg dekker kun så mye:
Jeg brukte 3 lag, men kunne godt brukte flere
Den tørker også utrolig sakte. Det har nok noe å gjøre med at man må bruke så mange lag, men virkelig, helt håpløs lang tid. Men et par dråper med OPI drip dry gjør alt mye lettere!


3 Lag, dagslys

Kunstlig lys, her ser man virkelig rødglitteret
Noe positivt jeg derimot kan si er at holdbarheten er amazing. Jeg brukte denne i en uke uten noe slitasje! Desverre betyr også dette at den er kjempevanskelig å fjerne. For dem som ikke bytter lakk ofte er det jo flott, men jeg liker å bytte farge flere ganger i uka og jeg ender opp med å gnikke og gnu med neglelakkfjerner lenge. Egentlig er det vel bare et luxusproblem
 Jeg fikk ingen bilder der det grønne og gule synes godt, det synes nemmelig best i sollys og som de fleste ved så regner det støtt i Oslo. Derfor vil jeg nok poste flere bilder av denne skjønnheten i et annet lys.
#Har du denne skatten?
#Hvor ofte bytter du lakk i uka?

2 comments:

  1. Disse er så utrolig fine! Nydelig farge. Hvor har du kjøpt den?

    ReplyDelete
  2. Sivlene: Jeg kjøper Nfu Oh på www.viss.ee. Umulig å få tak i i Norge

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.