Thursday 5 May 2011

Intervju negler

Skal du på jobbintervju eller noe lignende er det vikitg å ikke bruke en skrikende lakk, men fortsatt vise at du bryr deg om neglene. Jeg var på et intervju angående en sommerskole i Italia her om dagen, og dette ble dagens negler:



Detail
Jeg brukte depend #058 og #223 og Viva la Diva #114
Siden det var en kunst og kultur skole ville jeg vise en kreativ side, men samtidig ikke sette for mye fokus på hendene. Denne lakken ble helt perfekt. Perlemorskimmeret fra #058 gjorde virkelig susen!
Ellers vil jeg anbefale og gå for grå ,brune(det hadde intervjuern) eller nude farger med muligens litt shimmer i
Hvordan negler bruker du til intervjuer?

2 comments:

  1. Sommerskole i Italia? Spennende!

    Hmmm, hvilken neglelakk bruker jeg på intervju?
    Hihi. Jeg klipper og filer neglene mine og sørger for at det ikke er jord under dem. Siden neglene mine har en så stygg fasong føler jeg at det er like greit å ikke dra oppmerksomheten dit uansett. Men jeg har nok hatt klar lakk på et intervju eller to, og muligens en kobberfarge.

    Om du kommer inn på sommerskolen, skal du spørre om det var på grunn av lakken da? ;)

    ReplyDelete
  2. Tante Jul: Jeg fikk plass på sommerskolen, om det er pga. neglene vet jeg ikke, men kanskje det hadde en finger med i spillet

    ReplyDelete

I'm grateful and happy for each of your comments! And I read and usually answer them all.